Stroj určený pro závody na přírodních okruzích je upraven ze sériové Hondy CB 500.
Rám byl přepracován z jednoduchého na dvojitý podle dobových fotografií závodních motocyklů Honda. Přední vidlice je zkrácena a má upravené kluzáky, kotouč nese značku Gold Fren. Sériovou zadní kyvnou vidlici jsem pro zvýšení tuhosti vyztužil. Kapotáž a zadní krovka jsou upravené od Moto Forza. Vlastní nádrž je vyrobena s ohledem na rozložení hmotnosti motocyklu. Motor má vyšší výkon a je osazen výfuky vlastní výroby. Pro zlepšení chlazení byly do olejového systému zařazeny s pomocí adaptéru dva chladiče.
Gumové bloky spojky
Cena: 1 050 Kč ( 6ks )
Mezikus vany
- 0,7l oleje navíc pro lepší chlazení
- přepážka proti přelévání oleje
- vyrobeno z elektronu
- hmotnost 620g
Cena: 4 980 Kč
Horní brýle
- k použití se sériovými spodními brýlemi ( 181 x 45 mm )
- vyrobeno z tepelně zpracovaného elektronu
- hmotnost 280g
Cena: 2 980 Kč
Olejový chladič – sada
- výškově nastavitelné držáky chladiče
- zajištění chladiče pomocí dvou drátěných pojistek pro rychlou výměnu
- dva typy clony pro optimální teplotu oleje
- adaptér vyrobený z elektronu
- teploměr oleje
- hmotnost sady 1 930 g
Cena: 10 990 Kč
Olejový adaptér – sada
- adaptér vyroben z elektronu
- teploměr oleje
- hmotnost sady 430 g
Cena: 4 490 Kč
Závodní převodovka
- vylepšené mazání řadících vidliček
- modifikovaný tvar bočních ozubů
- modul 2,5
Převodové poměry: 1. st. – 2,00
2. st. – 1,42
3. st. – 1,15
4. st. – 1,00
5. st. – 0,90
Cena: 36 500 Kč
Kolo primárního převodu
- hmotnost 300 g
Cena: 3 150 Kč
Náboj předního kola
- vyrobeno z tepelně zpracovaného elektronu
- hmotnost 732 g
Cena: 2 570 Kč